29 juni 2014

Söndagsutflykt


Idag tänkte jag bege mig på en liten utflykt och kolla in "Tusen Trädgårdar". Det är en dag då flera privatpersoner öppnar upp sina trädgårdar för allmänheten att komma och titta på. Det ska bli riktigt mysigt och jag hoppas få en massa inspiration! Jag tänkte packa en liten picknickkorg och ge mig iväg på en liten roadtrip häromkring helt enkelt. Jag har skrivit upp några ställen jag vill besöka, ska bli spännande!

Igår hade jag en riktig hemmadag då jag varvade lite duktigheter i trädgården, med att pyssla inne, tvätta, läsa, slappa, titta på tv, slösurfa..... Så idag är det dags att ge sig ut faktiskt!


2 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Jag hoppas att du blivit fylld av inspiration nu och att du haft en fantastisk dag.
Kram Helén

choicesbyannie sa...

Låter som om du hade en perfekt söndag planerad. Hoppas det inte regnade för mycket på dig och att inspirationen nu är på topp.
Fin måndag till dig
Kram
Annie