26 maj 2014

Lyckligaste mamman



Igår var det Mors Dag och jag firade att jag är mamma till de två finaste ungarna i hela världen! Det var en härlig sommardag och mina föräldrar och min syster och hennes sambo var hemma hos mig. Vi fikade i trädgården, åt jordgubbar, hallon och melon och hade det sådär bra som man bara kan ha det en solig, varm dag tillsammans med de man tycker allra mest om.

Givetvis firade jag också min egen världens bästa mamma! Och när man sitter sådär i solen.....varm och blir pussad på och är tillsammans med sin familj, då känner man att livet är himla, himla bra! 

En väldigt lycklig mamma är jag!


7 kommentarer:

TITTILINA sa...

Att få vara mamma är den absolut bästa gåvan på Mors Dag! Kram,

Flower of Fame sa...

Härliga morsdag bilder. Visst är det underbart att få vara mamma. Ha det fint Kram Pernilla

Melody and M.E sa...

Ljuvliga bilder!
Att få vara Mor och dessutom ha en underbar Mor är en av livets vackraste gåvor!
Kram M.E

Husbilen Tuzzen sa...

Det går väl knappt att fira Mors dag på ett bättre sätt va?! Underbart!
Kram Helén

Therese sa...

Så fine dere er! Høres ut som en perfekt feiring. I Norge feirer vi morsdagen i februar.

Lena - Mina Fina Stunder sa...

Visst är det underbart att få vara mamma!Lycka i hela kroppen! Fina bilder!
Trevlig dag! Kram Lena

Jannice sa...

sv: Vad kul att du hittade in till mig, hoppas du kommer tillbaka! :)

Du har en väldigt fin blogg du med, massor av fina bilder och fin text!

Kram