19 juli 2013

Inte riktigt så illa


Hmm, känner att ett förtydligande är på sin plats! I mitt förra inlägg berättade jag att tjejerna nu ska vara fyra veckor hos sin pappa, och det är visserligen sant. Men, det innebär inte att jag inte kommer att träffa dem på fyra veckor. Jag får "låna" dem när jag vill och jag kommer givetvis att träffa dem ibland och pussas och tanka kärlek. Men de kommer att bo där i fyra veckor och vara den allra största delen där. Precis som de varit hos mig de senaste fyra veckorna. Detta gör att de kan få ett extra långt sommarlov, den där privatlogistiken ni vet...

Ni är flera som hört av er och peppat mig - TACK! Vad gulliga ni är! Därför ville jag berätta att det inte är riktigt så illa som det lät..... :)

Jag kommer faktiskt att träffa dem redan ikväll! De ska sova över här till i morgon förmiddag, då kommer deras pappa och hämtar lillisen medan stora tjejen hänger med på utflykt till Österlen. Ska ta en loppis- och fikarunda där med min syster och hennes sambo.

Igen - TACK för att ni är så gulliga mot mig!
Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh så skönt att du får låna dem lite ibland när saknaden blir för stor.
Vilken lycka att bo så nära en hästhage med ISLANDSHÄSTAR, de är ju så underbara! Jag har faktiskt haft en islandshäst en gång i tiden och så har jag också varit på ridsemester på ISLAND. Helt fantastiskt!
Kram