26 juli 2013

Det där med att ta foton på sig själv


Jamen ni ser ju....eller kanske inte, ni vet ju inte hur jag ser hur "på riktigt". Ni kanske tror att jag ser sådär lite töntig och skev ut. För det tycker alltid jag att jag gör när jag tar foton på mig själv med mobilkameran. Skev....och så blir näsan så konstig, och ögonen!

Många, många bloggare lägger ut bilder på sig själva. Vissa visar "dagens outfit", andra visar när de håller på med något speciellt. Och det är faktiskt trevligt. Kul att se hur bloggaren ser ut. Det blir mer personligt!

Men hur gör man för att inte se helt knasig ut då? Jag vet att vissa är mer proffsiga och tar foton med fina systemkameror på stativ och vet exakt hur de ska posera, andra har kompisar eller familjemedlemmar som kan ta snygga foton. Men om man nu ska ta foton själv och bara har mobilkameran att tillgå....jag vet ju de som lyckas. Men jag ser mest konstig ut....och jajaja, jag vet vad ni tänker. Du ser ju ut sådär! Acceptera faktum! :)

Men nja, inte riktigt sådär skev ser jag väl ut.....eller? :)

Här är jag i alla fall nyklippt och fixad i håret, gjordes igår. Skönt! Idag är det fredag, ikväll kommer goda vänner på middag och sen är det helg! Tja, även om jag är lite skev så är i alla fall livet riktigt bra! :)

Ha en fin fredag!



4 kommentarer:

Maria sa...

Fin på bilderna men jag håller med om att du inte är dig riktigt lik, finare i verkligheten. Kram från altanen med ostbågar och rosé.

Anonym sa...

DU ÄR SÅ FIN! och vilka ögon grrrrrrrr läcker tjej alltså! kram din bloggvän i Hjo Sofia

Unknown sa...

Jag tycker du är jättesöt och superfin i håret!

Birgit sa...

Ha ha ha... jag håller med, jag får ta hur många bilder som helst innan jag är nöjd. Men jag tycker det ser bra ut... eller jag menar DU ser bra ut! En riktig snygging ;-)
Kram