30 juni 2013

Inte ok. Inte ok alls


Nä, det är minsann inte ok att det är 12 grader, regn och en himla massa blåst ute! Inte ok alls. Idag är det den siste juni och lite mer hade man ju kunnat önska av vädret kan man tycka. På det stora hela har ju faktiskt juni varit en fin månad med mycket sol, förutom sista veckan då. Då har det mest varit regn och blåst. Och givetvis var det då min semester började...

Men det är himla skönt att vara ledig! Vi har varit i Småland i tre dagar, annars har vi bara varit hemma. Det blir mycket slappande. Vi ser mycket film, hänger i soffan och bara myser. Inte så dumt och förmodligen rätt välbehövligt, men ändå....det är sommar! Jag vill vara på stranden och sola och bada. Jag vill vara ute i trädgården. Jag vill känna värme och kunna gå i tunna kläder, inte gå runt i tjocka tofflor för att inte frysa om fötterna. Nä, detta är inte ok!

Jag tappar all energi av detta vädret, jag behöver sol och värme för att få lite fart på mig! Kom igen nu då solen - kämpa!

6 kommentarer:

TITTILINA sa...

Nä, det är verkligen inte okej!
Hoppas att det ordnar upp sig snart med vädret. Ha en fortsatt skön semester.

Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Inte ok alls finis kram Sofia på väg hem från Stockholm. En höjdarhelg kram Sofia

Home2tiny sa...

Nä det här vädret är katastrof. Vill ha sol o värme nuuuu. Njut av din semester trots trist väder. Kramisar Tina

Musqot sa...

Hej!
Hoppas ni får lite sol snart! Vi har strålande sol här uppe i norr och njuter så mkt vi bara kan;)
Ha en härlig dag!

Birgit sa...

Nej, vad trist! Nån dag av regn går ju bra, då kan det vara mysigt, men inte för länge! Hoppas det vänder! Vi har iaf fått regnet hit upp idag, så solen kanske är på väg söderut :-) Jag skulle gå och spela golf med tjejerna idag... men näe, inte i hällregn. Det ids jag inte - vi får sikta på imorgon ist!
Ha en skön dag!
KRAM