10 mars 2013

GRATTIS AllraKärasteSyster

Idag har vi en 30-åring att fira!


Hipp Hipp Hurra!!
GRATTIS på din dag!!

Idag fyller min underbara lillsyrra år! Tänk....att hon blir 30 år.... Denna lillsyrra som alltid varit just det, lillsyrra! Hon är ju min lilla lillsyrra, eftersom hon är 13 år yngre än mig.

Denna tjej som kom till oss mitt under min truliga tonårsstart.
Denna tjej som lät som Kalle Anka när hon pratade och alla mina kompisar tyckte att hon var sååå söt och ville hellre vara med henne än med mig...
Denna tjej som jag älskade så, men som jag var ganska så dålig på att visa just det när jag var yngre.
Denna tjej som lekte helt andra lekar än jag - mycket bollar, Ninja Turtles, Batman och Robin, bilar...
Denna tjej som jag nu i vuxen ålder har kommit så nära igen - Hurra!
Denna tjej som klarar allt hon tar sig för!
Denna tjej som är modig och går sin egen väg.
Denna tjej som är den mest snälla och lojala som finns!
Denna tjej som fått fart på sin storasyster och som ser till att jag springer och tränar - tack!
Denna tjej som jag litar på i alla väder och som jag absolut inte klarar mig utan!

Min AllraKärasteSyster - älskar dig!!!

4 kommentarer:

Kim sa...

Vad gullig du är! :) Tack så mycket! Ses snart ju! Kram kram

Jennys gömma sa...

Så fint du har skrivit om din "lilla" syster! :) Härligt att ha varandra.

Kram Jenny

Anna Margareta sa...

Så fint Jennica! Det värmer när man läser sånt. Kram

Anonym sa...

VAD fint du skriver om din älskade syster <3 underbart! Vilken lycka att ha just dig som storasyster
: ) kram Sofia