09 mars 2013

Busy lördag

Idag känner jag mig som de små mössen i Askungen....


Idag är det fullt ös här hemma! Det fixas, trixas, städas och donas. Jag lyssnar på Mellolåtarna och  funderar över hur det kommer att gå ikväll? Vad tror ni? Vem hoppas ni på? Nu har jag lyssnat flera gånger och de jag gillar bäst är Anton och State of Drama, men även Robin. Jag gillar inte alls "Bed on Fire", fattar inte grejen med den. Vi får väl se hur det går.... Tror dock att den Fire-låten går hem i stugorna av någon konstig anledning, även Yohio tror jag kan knipa vinsten och det är helt ok för min del. Spännande!


Solen skiner här idag och himlen är ganska så ljusblå och fin, men ojojoj! vad det blåser!! Det skakar och knakar i huset! Och jag som ska ut och springa sen....ser inte fram emot det alls...men det kommer att kännas bra efteråt, det vet jag ju.

Hoppas att ni har en fin lördag!
Kram!

2 kommentarer:

Kim sa...

Jag vet inte riktigt vem jag ska heja på... Det finns en del jag gillar typ Anton och Yohio, men där är definitivt inte någon klockren favorit i år tycker jag.

Home2tiny sa...

Ja nu vet vi vem som vann, tyvärr inte min favorit som var Louise. Hoppas du har en härlig söndag vännen. Kramisar Tina