14 januari 2013

Måndag jämn vecka

Det är en härlig dag, 
för då kommer de till mig igen! 
De där underbara älsklingarna!



 Idag har det varit en bra dag! Helt ok på jobbet och sedan en jättemysig kväll med mina fina tjejer. Jag och Johanna lekte och myste en massa tillsammans medan Jossan var i stallet. När hon sedan kom hem så fick vi en mysig stund tillsammans. Tyvärr inte så lång som vi önskat, det blir tyvärr så allt som oftast. Det är svårt att få ihop tiden på vardagskvällarna, den ska räcka till mycket. Men vi fick ändå mys ihop och hann prata lite, det är så himla mysigt. Stora har de blivit, var och en på sitt sätt.

Vad har mer hänt idag...? Jo, det snöar igen. Suck. Trodde att vi skulle slippa mer snö nu, men icke.... Det är ju inte min favorit och nu är det sådär kallt igen. Jag hoppas att det töar snabbt så det blir löpväder igen. Jag vägrar att även januari skall förstöras rent träningsmässigt, så som december gjorde.

Nu är det sova som gäller! Godnatt på er!

3 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Så lustigt med väder och årstider. Jag själv längtar efter mer snö så att det täcker all is vi har här.
Just nu kan man inte leka eller något annat heller ute hos oss.
Hoppas du får en toppenfin vecka,
Kram Linda

Birgit sa...

Men du kan ju springa fast det är snö ;)
Här är det ju hur mkt snö som helst och kallt! Men otroligt vackert, men jag hoppas på lite mildare temperatur så att det går att åka mera skidor!

Birgit sa...

Sv: Ja, det är klart att det är svårt när det inte är plogat. Tänkte inte på att du bor på landet. (annars får du väl göra som Rocky och springa i djupsnö... skämtar bara) Men det är kul att du kommit igång med löpningen, så jag håller tummarna att vägarna blir snöfria.
Kram och hoppas veckan blir fortsatt bra!!