13 januari 2013

Laddar för en social söndag

Ligger i sängen och myser. 
Bara för att jag kan!

Bild: IKEA Livet Hemma

Åhh, vad det är skönt att bete sig som en tonåring ibland! Att sova länge och sedan bara ligga och slöa i sängen hela förmiddagen. Bläddra i tidningar, dricka kaffe och läsa bloggar. Mys mys mys!

Men, det börjar bli dags att ta sig samman och gå upp. Idag blir det en väldigt social dag! Först blir det en sväng till mina föräldrar för att räkna på budget och sånt....inte min favoritsysselsättning precis men för tillfället helt nödvändigt. Sen blir det en eftermiddag hos AllraKärasteSyster då vi ska springa tillsammans och sen ska vi se till att jag jobbar lite på mitt nyårslöfte....dvs, ser till att jag tar tag i sånt som jag vill bli bra på!

Kvällen avslutas tillsammans med min fina grannvän och då blir det nog ett glas vin eller två och så en hel himla massa prat om livets viktigheter! En riktigt bra söndag om jag får säga det själv.

Så - upp och hoppa! Ha en skön söndag!

7 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilken härlig "social" dag med massor av blandade roliga saker att göra. Själv ska jag också lyfta på rumpan nu och ge mig ut i det soliga vädret ;)

Kram Ullis

Unknown sa...

Hoppas din dag varit givande...

Victorias Provkök sa...

Härlig dag!!
Ha en fin kväll
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Home2tiny sa...

Hoppas du haft n härlig dag o får en mysig kväll med gott vin. Kramisar Tina

Anna Margareta sa...

Men jisses så trevligt med vin och prat. KAn aldrig bli fel liksom. Kram

Hemma på Ekbacken sa...

Hoppas du hade en toppen-mysig söndag.
Så härligt med alla träffar och avslut med ett glas vin är inte fel ;-)
Kram Linda

TITTILINA sa...

Alltså ligga hem och dra sig under täcket, det är underskattat. Det blir bara bättre och bättre ju äldre man blir.
Kram