28 januari 2013

Bästa starten på veckan

Mysigaste dagen! 
Måndag ojämn vecka!


Idag kom de till mig igen, de bästa tjejerna i världen! Och vilken mysig kväll vi fick tillsammans. Josefine hade till och med lånat ut sin ponny som hon hyr, så vi behövde inte köra någonstans utan kunde bara vara hemma tillsammans hela kvällen. Det blev en sån där helt underbar kväll då allt bara flyter på. Det kändes nästan för bra för att vara sant.

De var så glada och pratiga. Vi gjorde mat och åt tillsammans, inga diskussioner utan bara mys. Ibland funkar verkligen allting. Det är så underbart att börja veckan så, för det är precis som om det sätter tonen och känslan för hur resten av veckan kommer att bli.

Tjejerna var i pysseltagen och pärlorna plockades fram. Jossan hade en plan.....och se så fint det blev! Ett riktigt coolt pyssel som jag själv sett hos andra bloggare. Personliga hörlurar!
 

Jag fick tränat också, det var dags för benstyrka idag. De här styrkepassen är ju inte mina favoriter precis, men de är väldigt bra och nyttiga för mig. Och med Jossan som spelade bra musik och med Johanna som sällskap på träningsmattan gick det hur bra som helst.

En riktigt underbar måndag helt enkelt och oj! vad jag behövde det!

10 kommentarer:

Birgit sa...

Härligt :)
Och vilka coola hörlurar! (det skulle Alva gilla)
Tänk att det är så roligt att pyssla, speciellt för tjejer, mina gör inget annat nu. De pysslar och ser Philofix på datorn!
Ha en bra dag!
Kram

Kim sa...

Låter som en mysig dag! Och hörlurarna är ju supercoola!

Hemma på Ekbacken sa...

Vilken start på veckan. Det låter hur bra som helst....
Hörlurarna är coola tycker jag, enkelt och personligt.

Kram Linda

Anna Margareta sa...

Låter riktigt fint. Och så grymt effektiv du är! Kram

CreandoPhoto sa...

Vilken härlig kväll! Mer sådana kvällar till folket :)

Kramar

Home2tiny sa...

Vilken underbar start på veckan. Vilka söta tjejer du har o kreativa, superfräcka hörlurar. Kramisar Tina

Victorias Provkök sa...

Vilken bra start!!! Ha det helt fantastiskt med tjejerna;)
Ha en strålande dag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Anonym sa...

UNDERBART vilka fina tjejer du har : )) Ja mitt här jag vet inte kort page har jag som ska bli lite längre ; ) kram på dig! Sofia

TITTILINA sa...

Supercoola hörlurar! Vilken fantasi hon har din stora tjej. Det är så roligt att läsa om din lilla tjej, jag tror att hon bara är några månader äldre än min nollnia

TITTILINA sa...

Och jag känner igen så mycket av det du berättar.
Ha en mysig helg!
Kram