27 januari 2013

Pysselvinst

 Idag är jag med och tävlar om pysselmaterial!


 Just nu har jag tyvärr inte någon större ork, kraft eller energi att pyssla, även om jag tycker det är jättekul. Men livet i övrigt tar så mycket energi i anspråk att det inte blir något över till pyssel. Men, jag tänkte att när livet vill annorlunda, då hade det varit hemskt kul att kunna ha lite nytt material att pyssla med!

Därför passar denna tävlingen hos två av mina favoritbloggar väldigt bra just nu! Tävlingen är hos Hildas Hem och hon lottar ut ett presentkort hos Make & Create som ju är den nya pysselbutiken på nätet som är skapad av Helena på Craft & Creativity!

4 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ja det där med pyssel ägnas det inte så mycket åt av här heller men jag är inte så pysslig av mig så det faller sig naturligt ;) Lycka till i tävlingen iaf !!!

Kram Ullis

Designtjejen/Emmelie sa...

Håller tummarna för vinsten så kommer kanske pysselsuget tillbaka :-)

Jennys gömma sa...

Tack för tipset om tävlingen!
Jag brukar pyssla lite tillsammans med min 6-åring, annars blir det inte så mkt här heller. Tid o ork kommer såsmåningom ska du se!
kram Jenny

Victorias Provkök sa...

Ja inte alltid man har tid...
Trevlig kväll
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se