15 oktober 2012

Stämningsfullt

Julstämning?! 
Redan?! 
Nä...jag väntar nog gärna lite till med det.

Bild: IKEA Livet Hemma

Idag på IKEAs Livet Hemma blogg, så skriver de om nya julsortimentet. Nja, för mig är det lite väl tidigt att börja tänka på jul. Men - jag har dock lärt mig att om man vill ha något ur det sortimentet så får man nog skynda iväg till varuhuset redan nu, eftersom det brukar ha en strykande åtgång.

Jag väntar gärna till förste advent innan jag skapar julkänsla hemma. Däremot så gick det ett ååhhhh genom hela mig när jag såg denna bilden! Så fint! Tja, kanske julen kommer extra tidigt i år. I alla fall stämningen. Ska nog köpa på mig några ljusslingor och dekorera med hemma, det är ju så fint! Och det skapar ju en så fin stämning. Men man kan ju skapa höststämning redan nu! Som sedan byts ut mot julstämning lite senare.

Ja, så får det nog bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har = julstäming men mycket halloweenstämning : ) Kul att du vill vara med och tävla : ) kram Sofia

Livet - här och nu sa...

härlig bild, är också lite tveksam till jul ännu, men vet precis som du att vill man ha de fina grejorna på IKEA gäller det att "slå till" tidigt!

Kram Pernilla