13 juni 2012

Utmaning

Jag har fått en utmaning av en av mina favoritbloggare, Linda från Hemma på Ekbacken. Den går ut på att jag ska svara på 11 frågor och sedan skicka iväg frågorna till 11 andra bloggare.


Vad hette din första kärlek?
Den första pojke jag var ihop med hette Fredrik och jag kommer ihåg att jag tyckte han var så söt, och snäll. Vi gick i samma klass och detta var i andra klass!

Baren eller dansgolvet?
Dansgolvet - alla gånger!

Vad drömmer du om?
Jag drömmer om att hitta det jag är riktigt bra på, min passion. Att veta "vad jag ska bli när jag blir stor". Det där som jag är riktigt riktigt bra på och som jag tycker är riktigt kul. Det hade varit en dröm att hitta det!

Och så drömmer jag om att få sålt vårt hus och att hitta mitt eget lilla "slott"! :)

Vad är du rädd för?
Spindlar och ondska. Och trånga utrymmen.

Favoritfärg?
Rosa, grönt och vitt

Din bästa vän?
Jag har så många fina vänner och vill helst inte välja bara en. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så fina vänner som alltid finns där för mig. Det har de bevisat ännu en gång! Puss & Kram till er, ni vet vilka ni är!

Något du är stolt över?
Jag är stolt över mina barn! De är två otroligt goa tjejer som betyder allt för mig.

Ditt favoritplagg?
Det måste vara jeans, det blir oftast det! Och så myskläderna som alltid åker på när jag kommer hem.... :)

Hur många par skor har du egentligen som är för små?
Faktiskt inga alls. Däremot så har jag ett par alldeles nyinköpta superfina skor som är otroligt obekväma....högst irriterande!

Vad ger du dig själv för titel?
Hmm...svårt. Positiv drömmare kanske....eller Fundersam livsnjutare.....


Jag skickar vidare utmaningen till:
Sofia bakar
Njutbara ting
Livet här och nu
Livet på Storholmen
Birgit

Det blev inte 11 stycken, men det blev 5! :)

3 kommentarer:

mina finaste. sa...

Roig utmaning och ännu roligare att läsa svaren :D Kram

Birgit sa...

Oj, nu fick jag något att bita i. Klart jag ska svara, men inte just ikväll. (jag blev sådär löjligt glad att bli utvald!)
Tack för tipset, förresten, ska kolla in vad det är för kurs och även bloggen.
Tack för komplimangen förresten!
Nu ska jag ta itu med städningen. Ha en skön kväll! Kram

Anonym sa...

Tack snälla : ) det ska jag ta tag i senare idag : ) kramar Sofia