14 juni 2012

New York drömmar

Jag och en av mina allra bästa vänner, Sara, har länge drömt om att åka till New York tillsammans. Hon har varit där ett par gånger, men inte jag. Vi drömmer om att strosa runt, shoppa, dricka Cosmopolitans på coola barer, titta på folk och få lite "Sex and the City-feeling"!

Vi har länge pratat om att spara en liten slant varje månad för att kunna genomföra vår efterlängtade resa. Av olika anledningar har jag inte kunnat spara ens en liten slant, men nu....nu ska jag ta tag i det! Tänk.....jag och Sara i NY....såå coolt! :)






Alla bilder: Paris Nights & New York lights

3 kommentarer:

Kim sa...

Paris också? :) Ja... New Tork hade varit nice... får se om det blir något av det snart!

Johanna Stålros sa...

Ja den staden- du kommer älska den! packa med mig oxå vet jag;) Kram

Sofia - Sofias Inredning sa...

Åh jag hade gääärna åkt till New York, kanske en långweekend :) Shoppa och strosa :)