15 juni 2012

Härliga fredag

Det är fredag eftermiddag, skönt. Förra helgen var ganska hektisk och denna veckan har det varit mycket jobb. Därför är det så skönt att det nu är fredag eftermiddag! Extra skönt är det att veta att jag är bjuden på middag hos en av mina bästa vänner och att det ligger en flaska bubbel på kylning och väntar på oss!

Har tyvärr hört att vädret ska bli trist i helgen, vilket såklart är synd. Men annars väntar en trevlig helg med födelsedagskalas för Josefine i morgon och middag med bokklubben på söndag. Där emellan ska det hinnas med en husvisning, så lite städning blir det också men det är ju numera ett stående inslag så det börjar man vänja sig vid.

Annars tänkte jag bara ta det lugnt. Kanske se en film. Kanske testa höften med en powerwalk. Kanske träffa någon kompis. Kanske bara ligga i soffan och titta i taket. Lite sånt... :)

Hoppas ni får en skön fredagskväll!
Kram Jennica


Bild: Pinterest

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen tror legoland passar barnen jag skulle säga 3-13 är en bra ålder. Även blivande 37 åringar ; ) det vill säga jag hade kul på legoland : ) kram Sofia

Birgit sa...

Go'kväll! Håller med - härligt med fredag :) Nu har jag semester, nästan iaf, bara lite "fix" kvar. Måste säga att jag log en del när jag läste dina svar på frågorna - jo, vi har vissa likheter :) Har du sett fotbollen? Jag har varit lite social och kollat, men oj så ointressant det är... Ha det gott! Kram