06 maj 2012

Veckan som gått

Dålig bloggvecka det här..... Men jag blir så glad när jag ser på statistiken att ni inte övergett mig helt! Detta är ju en personlig blogg och jag som har alltid skrivit av mig i olika typer av dagböcker, tycker om att skriva personligt även här. Men även jag har en gräns där jag känner att det blir för personligt, där jag känner att jag hamnar i ett läge där jag behöver blanda in fler personer för att kunna förklara och det vill jag inte. Den här bloggen handlar om mig och ingen annan. Just nu går jag ju igenom en separation, som ni nog känner till vid det här laget, och det är klart att man går igenom olika perioder och faser. Ibland funkar det att skriva om det och ibland så funkar det inte alls, och denna veckan har varit en sådan då det inte riktigt funkat att skriva. Jag har dessutom varit ganska trött och haft fullt upp, så jag har helt enkelt inte haft energin. Därför att förutom att detta är min personliga blogg, så är det också min avkoppling, något jag tycker om och tycker är kul och därför inte försedd med krav och 'måsten'. Jag skriver när jag vill och känner för det.

Men nu, såhär på söndagskvällen efter en bra helg, så kände jag hur mycket jag saknade bloggen. Så här är jag igen! :)

Kram på er!!


Inga kommentarer: