12 februari 2012

Härlig helg

Denna helgen har jag spenderat hemma hos en av mina allra bästaste vänner och hennes lilla 3 månaders tjej. Hennes sambo var bortrest och jag var där och höll dem sällskap. Det blev massor av bebismys för mig, jag älskar ju bebisar! Och just denna lilla bebis blir så himla speciell eftersom jag tycker så mycket om hennes mamma.

Det var underbart att få spendera så mycket tid tillsammans. Massor med tid för prat! Och som vi har pratat, om stort och smått, om allvar och kul och allt där emellan! :) Och en massa gott har vi ätit! Och druckit. En tur på stan blev det också, samt en lång promenad i vintervädret. En riktig helhelg!

Nu har jag verkligen tankat fullt med omtanke, lugn och massor av motivation!

Sedan var det underbart att få komma hem och krama på mina underbara - och allra bästa - barn! Jag och Jossan fick oss en mysstund ihop innan hon skulle sova. Johanna fick jag dock krama och pussa på medan hon sov, men vi får ta igen det i morgon.

Nu är det dags för sängen och ladda inför en ny vecka!
Kram!

Bild från Pinterest

2 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Mysig helg du verkar haft :-)

Kram Linda

Livet - här och nu sa...

Så mysigt, lung och ro, bebismys och en massa härligt umgänge med god vän! Njutning i massor!

Det är du väl värd vännen,

Kram Pernilla