14 februari 2012

Kärlek

Massor med KRAMAR till er alla på Alla  dag!

Firar ni? Jag vet att många säger att detta är en komersiell dag och att man ju faktiskt ska älska sina nära och kära alla dagar. Och jamen det är väl klart att vi gör, eller hur?! I alla fall jag, jag älskar de jag älskar alla dagar. Men jag tycker att man visst då kan uppmärksamma detta lite extra under en speciell dag.

Så - många kramar till er alla idag!


Bild från Livet Hemma

Jag blev så inspirerad av denna bilden från IKEAs Livet Hemma igår när jag såg den, att jag gjorde små hjärtformade smörgåsar till Josefine till frukost idag! Kul, hon blev glad och en stund senare låg de på Facebook! :)

2 kommentarer:

Livet - här och nu sa...

Massa kramar till dig också.

Såg dina fina hjärte-mackor på Facebook, så enkelt och så mysigt och kärleksfullt. härligt!

Hoppas du fick en fin alla-hjärtans-dag!

Kram Pernilla

Birgit sa...

Kram tbx! (om än någon dag "för" sent) Nu är det fredag o så skönt!! Trevlig helg!