20 november 2011

Hej på er

Usch, vad jag har försummat er! Jag har varit usel på att både blogga själv och att läsa era bloggar. Men just nu är det fullt upp, kan man väl säga, och något måste tyvärr stryka på foten och det har tyvärr fått bli bloggen. Om en vecka så är det dags för första julmarknaden och då ska vi vara redo med fina julsaker, så just nu är den mesta koncentrationen fokuserad på att producera dessa. Fast störst fokus ligger på mina älsklingar såklart, och mer än så klarar jag inte av just nu! :)

Nu ska jag hoppa i säng! Jag har precis kommit hem från en tjejmiddag som var supertrevlig med god mat, kul folk och en massa härligt tjejsnack!

I morgon står det kalas och julpysslande på schemat! Och lek och mys!

Kram och sov så gott!

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Klokt val vännen! Gillar bilden ovan oxå med tea;) hihi och du att sitta sent in på nätterna det känner jag allt igen;) puss och kram