16 november 2011

Trött, men glad

Just nu är jag fullständigt slut. Såå trött. Men också såå glad över en lyckad kväll med adventspyssel i form av kransbindning med Kanel & Cayenne! Vilken kreativitet som flödade! Jättekul att se hur alla inledde med att säga att "nää, jag kan inte det här....." och sedan se hur de gjorde de finaste dörrkransar! Riktigt lyckat!

Sitter just nu i köket, har precis ätit en smörgås och ska snart slänga mig i säng. Fryser, det är kallt ute och även inne tycker jag. Ska bli skönt att krypa ner i sängen i pyjamas och kura in mig under täcket och kila in ett par kalla fötter under Jens.....  :)

Hoppas att ni har haft en fin dag! Kram!

3 kommentarer:

Kim sa...

Binda kransar låter kul! Synd att jag var uppbokad igår... ska strax visa vad jag åt!

Birgit sa...

Har just insett att det är 1:a advent nästa helg... En krans hade inte varit helt fel, men jag tror inte jag är så kreativ just nu. Ha en skön helg =)

Praliner sa...

Härligt med kransar, det är så fint!