05 september 2011

Skönt i soffan

Sitter i soffan med datorn i knät. Skönt! Lugnt! Det har varit en hektisk dag på jobbet med idel möten hela dagen, ingen rast och ingen ro. Så, nu när barnen sover och sambon har speldate med sina kompisar, så är det så skönt att sitta här i lugn och ro.

Men - på bordet står fortfarande tallrikar sedan kvällsmaten. Och diskmaskinen är full. Och jag har inte packat. Packa? Jo, i morgon ska jag till Rusthållargården i Arild med jobbet för möte i två dagar. Så jo, jag borde packa. Och tömma diskmaskin. Och fylla den igen. Inte sitta här. Men oj! vad skönt det är! :)

















Älskar Rusthållargården i Arild! Har varit där två gånger tillsammans med Jens och har fina minnen därifrån. Ska bli mysigt att komma dit igen, även om det är med jobbet!

Nu är det nog bäst att jag tar tag i saker och ting!

4 kommentarer:

Min Svägerska och Jag sa...

Vad fint det ser ut. Hoppas du får en toppenresa.
Kram Linda

Kim sa...

Ha det så kul där! Själv ska jag till kontoret för första gången på 5 dagar, ska också bli spännande!

Anonym sa...

Vet Ingvar om att ni är där?

Om du har tid kan du hälsa på
Carl-Ove och Lotten. De bor på samma gata som Rusthållargården. Om du har näsan mot vattnet så är det c:a 500-600 meter till höger. Ett grönt hus - Stor Vägen 70B.

Kram

P

Jennica... sa...

@Pappa: Visste inte att de bodde så nära Rusthållargården! Fått för mig att de bodde längre "upp", bort från vattnet. Ska kolla in det huset i morgon!
KRAM!