06 september 2011

Arild

Nu är jag i Arild med jobbet, vi är här för två dagars möte. Det är såå vackert här! Otroligt fina och charmiga hus. Och så havet förstås. Jag tror uppriktigt att man blir lite lyckligare om man bor vid havet! :)

Vi började inte vårt möte förrän klockan tio i förmiddags, så jag och Nellie tog tillfället i akt och körde upp här tidigare. Vi var här redan halv nio och inledde dagen med en löprunda i solen bland alla vackra hus och längs havet. En perfekt start på dagen! Sedna duschade vi i hotellets relaxavdelning (som jag har fina fina minnen från...) och kom lagom till att det serverades scones innan mötet! Tänk om alla morgonar kunde börja så!

Nu ligger jag och Nellie i varsin säng på mitt hotellrum och läser tidningar. Dags för middag om ett tag. Allt som allt en bra dag, väldigt händelserik och ett mycket intressant möte. Nu ser jag fram emot en god middag och ett glas vin, sedan hopp i säng!

3 kommentarer:

Birgit sa...

Så vackert! Låter som sköna jobbdagar! Ha det så gott! Kram

Kim sa...

Nice!! Själv hade jag en fåtölj som kontorsstol halva dagen igår, men nu har jag fått en stol så nu är jag glad!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vad härligt det såg ut där och roligt att läsa om ett ställe jag aldrig ens hört talas om fast det ligger i mitt alldeles egna avlånga land men man kan väl inte hålla reda på varenda liten vrå ;)

Grattis också till dina superbraiga löptider som du åstadkommit!!!

Kram F