01 september 2011

Jobbig start

Jag försov mig i morse! Hatar det. Fick kasta mig upp och göra välling till Johanna och frukost till Jossan, väcka dem och trots att jag själv kände mig superstressad så försökte jag vara lugn och mana på dem utan att de för den skull skulle känna sig stressade. En konst! :)

Men nu har jag fått iväg dem till dagis och skola och det har blivit tyst i huset. En liten liten stunds paus nu, andas, stanna upp och sedan ska jag själv göra mig i ordning och köra till jobbet. Phu!

Men solen skiner gott folk!
Hoppas att ni alla får en bra dag.

4 kommentarer:

mina finaste. sa...

Hihi, vad fin du är som försöker att hålla lugnet för döttrarna! Jag kan se mig själv i den situationen med håret på ända, högröd och flåsande :D

men solen skiner faktiskt och det är härligt!!

Stor kram

Lotta( svarmor) sa...

Har skiner solen hela tiden, inte ett moln och lugnt och skont!!!!

Halsningar fran Naxos

Johanna Stålros sa...

Eftersom jag känner dig, så är jag övertygad om att du lyckades behålla lugnet som alltid. Kram fina du!!!!

Jennica... sa...

Hej Lotta,
Vad kul att höra av er! Och vad härligt det låter!
Ha det nu riktigt riktigt skönt.
KRAM Jennica