30 augusti 2011

Nöjd!









Ikväll har jag sprungit iForm loppet - 5km - i Malmö tillsammans med min syster, Lina, Nellie och Nellies mamma. Och jag slog pers igen! Denna gången blev det 29 minuter blankt, och jag är såå nöjd! Som jag skrev sist.....ett litet steg för mänskligheten, men ett stort för mig! :)

Alla var nöjda med sina tider, min syster slog också pers (fast på milen) och Nellie sprang på en jättebra tid, gravid som hon är! :)

Vi var anmälda som ett lag och då får man ju picknickkorg, tyvärr kunde vi inte sitta ute och äta denna eftersom det regnade och blev ganska så kallt, så vi åkte hem till Kim och Lina istället och åt där. Det blev supermysigt!

Så, nu är det en nöjd och trött tjej som sitter här hemma!

3 kommentarer:

Kim sa...

Grattis igen till fina tiden! Och vilken tur att vi inte plockat bort kalasbordet! :)

Birgit sa...

Härligt! Det är ju så kul med såna lopp,synd på vädret bara. Kram

Anonym sa...

GRATTIS JENNICA, vad du är duktig att du sprungit loppet! Jag är MÄKTA imponerad. Kram Christine