27 juni 2011

Skruttig dag

Idag blev det en skruttig dag som började redan 4.30 i morse. Vaknade då av att jag hade ont i halsen.....usch, vill verkligen inte bli sjuk nu. Vi ska ju gå på bröllop på fredag och det finns inte på kartan att jag skulle vara sjuk då! Så, tips på bra huskurer emottages tacksamt!

Sitter just nu på jobbet insvept i en filt i ett kallt konferensrum och har precis avslutat en workshop. En mycket intressant workshop, men jag är så trött efter en alldeles för kort natt så huvudet har inte riktigt hängt med idag. Ni vet, den där hemska känslan man har i hela kroppen när man känner att man håller på att bli sjuk...

Jens och tjejerna började sitt sommarlov idag. En fin dag att börja på! :) Jens har varit och dykt på Kullen tillsammans med min kusin, Jossan har varit på Järavallen och haft 5-kamp och Johanna har varit med mina föräldrar i deras sommarhus. Det låter som om de har haft en härlig dag tycker jag, utan att egentligen veta! :)

Själv känner jag mig mest skruttig som sagt - och längtar hem! Vill helst bara ligga i soffan under filt och bli ompysslad.... :)













Neej, jag vill inte bli sjuk!!

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Fy jag känner att något är på g här med....vi har ju oxå bröllop nu till helgen:( Sova är väl bästa sättet för kroppen att återhämta sig på. Kram

Jennica... sa...

Nämen, inte du med! Trist.... Hoppas du kryar på dig. KRAM!

Maria sa...

Och jag har haft migrän idag, har just tagit mig upp från soffan... Tecken på att vi behöver semester kanske, inte bara 3 härliga dagar utan måååånga! Nu får vi sova gott så hoppas vi att ni blir riktigt friska till bröllopen!

Jennica... sa...

Nämen usch, det är verkligen en skruttig dag idag!! Nu ligger jag i sängen och läser lite blogg, men snart dags att släcka lampan och hoppas att en god natts sömn skall hjälpa mig.
Kram!

Kim sa...

Testa Kan Jang! Äckligt, eller nej, inte så värst egentligen. Det är mest Lina som tycker det. Men jag tycker att den hindrat utbrott riktigt bra flera gånger när jag känt det som om något varit på g!

Birgit sa...

Va trist att du håller på att bli sjuk! Håller med övriga -vila är bra. Sen är det bara att ösa på med c-vitamin, te m honung o ingefära o en massa vatten. Hoppas det känns bättre redan idag :)