22 september 2010

Smyckeskurs

Jag skrev ju i våras om att jag blev kontaktad av Studieförbundet vuxenskolan, om att hålla en kurs i att göra smycken. Nu på lördag är det dags! Det ska bli riktigt kul och spännande! Det är tre lördagar som kursen är, varannan lördag. Lite nervös är jag nog, men framför allt så är jag nyfiken tror jag. Nyfiken på vad det är för människor som kommer, nyfiken på vad de har för kunskaper sedan innan och nyfiken på hur deras kreationer kommer att se ut!

Kursen är upplagd så att man betalar en kursavgift och sedan kan man antingen ta med sig material själv eller så köper man av mig på plats. Jag har ju väldigt många pärlor så jag kommer att ta med mitt eget material och ha till försäljning. Så ikväll har jag ägnat mig åt att prissätta alla pärlor! Rätt svårt faktiskt.....men nu är det klart. I morgon ska jag införskaffa sånt som jag tycker saknas och sedan är jag redo! :)

3 kommentarer:

Jejje sa...

det kommer du o fixa galant,blir ju jättespännande:))
sv:tack,jo du vet ju hur det är o bo på ett byggge:))men till sist blir det nog bra.......kram

Kim sa...

Så spännande!! Lycka till Ackisen! Ska bli kul att höra om sedan!

Jennica... sa...

Tack snälla! Rapport kommer.... :)