23 september 2010

Bättre!

Johanna är mycket bättre i sitt öga. Skönt! Även om man visste att det "bara" var ett myggbett så såg det så hemskt ut, det kändes liksom värre än vad det var. Men nu har det mesta av svullnaden gått ner och det som är kvar är att hon fortfarande är lite mörkare runt ögat. Men det verkar inte klia mer och det är faktiskt huvudsaken.

Men det är mycket mygg nu! Det är lite förvånande tycker jag, brukar det verkligen vara så mycket mygg i slutet av september? Jag dödar flera stycken inomhus varje dag och jag ser många utomhus. Lite läskigt när man nu vet hur aggressiva de är och hur det kan bli om man blir stucken.

3 kommentarer:

Jejje sa...

jag har också funderat på myggen.Är det inte lite väl sent för dessa flygfän?hoppas vi slipper dom snart.Ha en trevlig kväll/kram

Jennica... sa...

Jo, det är det jag också tycker. Mygg i september....i alla fall här nere i "söder" så tycker jag inte att det brukar vara så. Kanske inte heller i norr?

Ha en riktigt skön kväll du med.
Kram!

Kim sa...

Så bra att lillparveln är bättre, ska bli så kul att ses nästa helg!