20 augusti 2010

Dagis, feber och soaré

Tredje dagen på dagis gick även den bra för Johanna. Jag tyckte dock att hon verkade lite mer avvaktande idag, ville vara lite mer hos mig, men det fick jag förklaring på i eftermiddags då hon fick feber! Så, det var inte så konstigt om hon inte riktigt var sig själv, hon hade ju något på gång i kroppen. Men hon hade kul på dagis ändå, idag var vi där 1,5 timme och hann med en fruktstund. Johanna åt glatt ett halvt äpple, det tog lite tid men det var gott! :)

Jossan har varit på soaré ikväll. På Järavallens konferenscenter. Inte illa! :) En kompis som fyllde tio bjöd på kalas där med 3-rätters och dans. :) De hade haft jätteroligt och de var så nöjda när jag hämtade hem dem. Jag skriver "dem" eftersom bästisen följde med hem till oss och sover över till i morgon.

Nu har jag precis gjort mig en kopp te och ska sätta mig framför tv'n en stund, men jag tror det blir en relativt tidig kväll. Beror kanske lite på de stora tjejerna....... :)

I morgon står det ridning på schemat för Jossan, första gången för denna terminen. Sedan blir det kalas hos svärmor som fyller år, ska bli väldigt trevligt. Får se vad jag hinner med däremellan.....lite trädgårdsfix hade inte varit fel.....det börjar se ut som en djungel därute!!

2 kommentarer:

Jejje sa...

ni verkar ha många kalas ni med....det är ju så trevligt.Härligt att det går bra på dagis för lilltjejen.Ha nu en trevlig helg/kram

Jennica... sa...

Jo, en del kalas blir det. Men som du skriver, det är ju så trevligt! :)
Vi är inte någon speciellt stor släkt men vi umgås mycket med våra närmaste familjer.

Hoppas att ni också får en fin helg! Solen skiner här i alla fall.
Kram!