19 augusti 2010

Andra dagen på dagis

Det gick bra idag med. Hon var lite avvaktande i början även idag, men det gick väldigt fort över när hon hittade rutschkanan! :) Något som också var väldigt bra idag var att hon inte bara visade leksaker för mig utan även för sina fröknar och hon ville att de skulle följa med henne och titta på saker. Det är ju väldigt positivt och hon verkar trivas. Hon är inte speciellt mycket med mig alls.

Däremot blir hon helt slut. Vi var hemma igen ca tjugo över tio och när jag bar ut henne ur bilen så somnade hon nästan i min famn. Så nu har vi ätit apelsin och banan och kämpar för att få upp blodsockret, det är lite tidigt att somna nu. :) Men det är ju bra om hon blir trött, för då sover hon förhoppningsvis bättre på nätterna.

Nä, nu är det dags att leka lite! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Hon är cool Hannis! Men att Jossan skulle börja en 4-6a visste jag inte. Vad tycker hon om det? 6or är ju stooora...!

Jennica... sa...

Det gick bra tyckte hon. Hon visste ju exakt vilka sexor hon skulle gå i samma klass med, så de var inte så skrämmande. Plus att de är större delen fyror. De är 23 i klassen varav 13 är fyror. Men hon är rätt cool hon med! :)

Men visst är de stora.....tycker jag med. Att hon ska se ut sådär om två år är helt ofattbart.....

Kim sa...

Jossan är hysteriskt cool! Frågan är väl framför allt hur du och Jens har kunnat få så coola barn?! =D

Jennica... sa...

Hahaha! Ja, det är verkligen den stora frågan! :)