07 augusti 2010

Besök i nya stugan

Idag har jag och tjejerna varit på besök i mina föräldrars nya stuga, eller stuga och stuga, det var mer som ett hus får jag säga. För det var alldeles nyrenoverat och superfint, både inne och ute. De har inte haft det speciellt länge men ändå hunnit inreda det hur fint som helst! Alldeles nytt och fräscht var det.

Det kom ett riktigt åsk- och regnoväder när vi var där och när vi gick ut igen efteråt så var trädgården full av små små jättesöta grodor! Vi hade fullt sjå att kunna röra oss utan att trampa på dem. :)
































Jag fick en bild på mina favorittjejer också! Min syster Kim och så mina goa tjejer.

Ikväll har vi haft lite mys hemma. Vi handlade på vägen hem och det blev korv stroganoff i uterummet och sedan tittade vi på DN galan. Jossan ska till Skånes djurpark med Kim och Lina i morgon och har förberett sig genom att läsa på nätet och beställt tvätt av kläder som låg i tvättkorgen! :) Nu har det blivit en stund i tv-soffan med datorn i knät men nu är det dags för sängen känner jag. Sov gott!

2 kommentarer:

Kim sa...

Vad tjusiga vi blev!

Jennica... sa...

Ja, visst blev ni! Jättefina! :)