23 juli 2010

Myskväll

Jens är på bio med kompisar och stannar kvar i stan till i morgon, Jossan sover över hos sin bästis och Johanna har precis somnat. TJOHOOO!!! Usch.....får man säga så?! Men åhhh vad skönt att få ha huset helt för mig själv! :)

Det har varit en skön dag idag. Har varit lite nyttig och strukit en del tvätt, jag har lekt och myst med Johanna och så har jag glatt mig åt att se Jossan överlycklig över att hennes bästis äntligen kommit hem från semester. De var så söta när de träffades, kramades en lång stund med slutna ögon - det är vänskap när den är som bäst! De har ju inte setts på tre veckor och det är lång tid när man är van att ses mer eller mindre dagligen. De har i alla fall haft en mysig dag här hos oss och i natt sover de alltså hemma hos Moa.

Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund tänkte jag och sedan blir det nog lite tv-slappande. Lyx!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Ibland är det faktiskt riktigt lyxigt att få vara själv. Njut!