29 september 2009

Julverkstaden igång

Idag har jag varit i Malmö, det har varit ett strålande väder! Riktigt underbart soligt väder, med hög klar luft. Hösten at it's best! Jag var och fikade med en arbetskamrat som är pappaledig, kul att träffa hans lilla tjej som hunnit bli 10 månader. Har aldrig sett henne så det var roligt. Han börjar jobba om en månad och hade väl lite ångest.....det var ju nästan så att jag fick ångest och jag har ett helt år kvar! :) Jag säger det igen....ett heeelt år!!! :)

Gick en tur på stan också och njöt i solen. Såå många kul och fina affärer! Jag går i stan alldeles för sällan, det blir ju alltid att jag åker till det köpcentrat som ligger här i närheten. Usch, så trist och fantasilöst.....

Var på Panduro Hobby och handlade en del grejor! Det blev bl a den där Tilda-boken som jag skrivit om, den är jätte-fin!!! Det blev också lite papper, stämplar och annat - för nu sätter julverkstaden igång! Julkort är först ut!


3 kommentarer:

Kim sa...

Jag kikade lite julklappar idag. Jodå, barnen Andersson är på g i år!

Anonym sa...

Det låter bra. Fortsätt på samma sätt.

Tomten

Jennica... sa...

Fast julklappar....redan?! Impressed!