30 september 2009

Jag har fastnat!

Eller....det är inte helt sant. Det är inte jag som har fastnat, det är den lilla nålen på vågen som har fastnat. Den har stått på samma vikt jätte-länge nu. Helt plötsligt när jag skriver detta så kommer jag på att den faktiskt kanske har fastnat! Jag kanske har gått upp massor....!!!! Hjälp!

*går ut i badrummet och kollar*

Nej, den hade inte fastnat! Phu! Men den står på samma vikt - igen. Fast å andra sidan så är jag hemskt glad för att jag inte har gått upp! Men nu är det dags att verkligen ta tag i sista slutspurten, jag måste ju klara av mitt sista mål. De andra klarade jag ju galant! Sista målet är de 3 sista tuffa kilona som skall bort innan min födelsedag, som är den 14:e november. Tiden går ju super-snabbt och nu är det bara en och en halv månad kvar!

Så, nu är det fokus som gäller. Fortsätta med träningen, lägga till lite styrketräning och inte slarva med maten. Inte så att jag har börjat frossa godis igen, men portionerna har nog blivit lite större, det kan slinka ner en och annan extra portion bara "för att det är så gott", jag kan nalla lite ur Josefines godisskålar på helgen...... Slut med det! Fokus!


2 kommentarer:

Kim sa...

Vad du går an! Impad över denna träningsflit. Jag är mest glad att det är innesäsong så att jag kan sporta istället för att göra tradiga saker. =)

Jennica... sa...

För mig innebär innesäsongen mest tråkiga saker, som crosstrainer och styrketräning. Måste säga att jag föredrar jogging och powerwalks ute, men å andra sidan är det ju bra att man kan träna här hemma även "vintertid".