17 oktober 2008

Tjejerna ut på vift!

Ikväll ska båda tjejerna ut på vift medan pappan får stanna hemma. Tror i och för sig att han tycker det ska bli lugnt och skönt! :)

Jag ska ut och äta middag med mina barndomsvänner My, Petra och Åsa. Vi ska, vår vana trogen när vi ses, träffas på Lemongrass i Malmö. Det ska bli jätte-trevligt - och gott!! För er som inte varit på Lemongrass - gå dit! Det är en asiatisk restaurang med mycket god mat, ett extra plus är att den även är väldigt fint inredd.

Jossan ska gå på elitseriehandbollsmatch! :)
Hennes kompis Linneas storebror är 25 år och spelar i LUGI, och de möter Trelleborg hemma i elitserien ikväll. Så hon ska dit och heja med Linnea och hennes mamma. Det kommer att bli super-kul för henne, något helt annorlunda som hon aldrig har gjort förr. Jag pratade med Linneas mamma igår och det är tydligen ett riktigt jippo med fullt ös på läktarna med hejarklackar och så! Nästan så jag också vill gå! :)

2 kommentarer:

Kim sa...

Hälsa alla tjejerna från mig!

Jossan får det säkert skoj. Jag och pappa var ju och kikade på Lugi för några år sedan, men jag tror nog det är mer drag nu.

Anonym sa...

Hej

Hoppas n får det trevligt ikväll. Hälsa tjejerna.

Pappan

PS Glöm inte att påminna om Melodifestivalen.