16 oktober 2008

Kanske ostkaka....?

Nu är det kväll....middagen är uppäten och undanplockad. Jossan somnade på mindre än en minut även idag. Hennes väska är packad och kläder framlagda. En tvätt är hängd och en är på gång i maskinen. Nja...kanske är jag på gång jag med, att ta tag i livet igen. Inte bara slöa och slappa! :)

Nu sitter vi här igen med varsin dator. Lugnet har lagt sig. Vi har varit och storhandlat på MAXI, Jens köpte en Cambozola ost och salta kex till sig.... Det kan ju inte jag äta....tänkte att jag får väl äta ett kex med smör på. Men så kom jag på, att jag faktiskt har en liten ostkaka i kylen som jag köpte i fredags då Jens inte var hemma. Han gillar inte det....jag tycker det är super-gott! Men jag somnade från den så den ligger fortfarande kvar. Kanske ska jag värma den och mysa lite framför TVn. Tja, det lät ju inte så dumt. Alls faktiskt. 


3 kommentarer:

Kim sa...

Och så väljer du att mysa framför tv:n typ den enda dagen då det inte finns något att se... *suck* LIVSVIKTIGT mail i din inbox just nu för övrigt!

Jennica... sa...

Jamen det gick så bra så, jag somnade såå gott! :)

Ska läsa mailet nu!

Jennica... sa...

Jamen det gick så bra så, jag somnade såå gott! :)

Ska läsa mailet nu!