06 augusti 2008

Shoppingtur!

I förmiddags var mamma, pappa och Kim här på lite fika.  De lämnade av Tarzan som blev glad över att få skutta runt i sin stora bur här hemma igen. Vi fikade goda bullar och hade riktigt mysigt!

Efter det att de åkt hem så åkte jag till Center Syd för att köpa böckerna som jag nämnde i tidigare inlägg. Det blev lite mer shopping.....ibland är det så svårt att låta bli! Men jag gjorde några fina rea-fynd tycker jag!


Köpte såklart "Åse", som jag hade bestämt. Tyvärr hade de inte "Matilde" inne som inbunden, eftersom jag nu har de andra två böckerna inbundna så vill jag ha även denna så. Ska se om det går att beställa på nätet, troligen billigare så också!


Inne på Scorett hittade jag dessa fina sandaletter, i rosa! De har en jätte-fin klar rosa färg, som bilden tyvärr inte gör rättvisa. 210:- var priset för dem, helt ok.


Dessa svarta pumps stod och liksom bara väntade på mig inne på Din Sko, endast 49:-! Det var ett riktigt fynd tycker jag!!



Inne på Gina Tricot hängde ett helt ställ med klänningar i olika färger och mönster, för 149:-. Två stycken fick följa med mig hem, en i en härlig klar lila färg och en blommig i rosa/gul/svart/vitt/lila.


Sedan så är det alltid så härligt att ta en tur inom Lush, det doftar så gott där! Det fick bli en ny fotcreme för trötta och torra sommarfötter. Rosa såklart! :)

Jätte-mysigt att strosa runt lite för sig själv i lugn och ro. Det är viktigt med egentid då man bara kan rå om sig själv.

4 kommentarer:

Kim sa...

Vilken shoppingexpert du är alltså. Jag handlar (kan inte direkt kalla det shoppa) typ en gång var tredje månad och då en massa grejer på en gång. :)

Jennica... sa...

Jag har så svårt att låta bli, hittar så mycket jag vill ha hela tiden. Men det jag hittade igår var ju till bra pris, 2 par skor och 2 klänningar för 560:-. Det är helt ok tycker jag! Men jag hade kunnat ha mycket mer med mig hem, ville ha minst 5 plagg till! :)

Anonym sa...

Mysig blogg! :-)

Jennica... sa...

Tack så mycket!! :)