07 augusti 2008

Mer shopping!

Har precis kommit hem från Center Syd, var där med Jossan. Vi shoppade en massa kläder till henne, var ett varv på NOVA Lund häromdagen och shoppade även där. Hon har tagit ett skutt i både längd och vikt nu under sommaren så inget passar.....och kläder måste hon ju ha barnet!! :)
Idag handlade vi ett par jeans på JC, ett par Crocker. Hennes första "märkes-jeans", hon har bara köpt jeans på H&M och liknande tidigare. De är lite stora i midjan men det får lösas med skärp, hon har samma svank som jag så problemet med att det alltid finns för mycket tyg över i ryggen får hon tyvärr leva med....precis som jag.

Men nu har vi i alla fall handlat jeans, t-shirts, klänningar, tröjor och trosor. Men eftersom allt i hennes garderob i princip är för smått så behövs mer. Och nu inför skolstarten så måste man ju inhandla nya gympakläder, skolväska, regnställ, gummistövlar, jacka och lite sånt. Och ridkläder....de är också för små.....phu!!!

3 kommentarer:

Kim sa...

Herregud vad med grejer! Ett par skor skulle jag nog behöva dock...

Anonym sa...

Vilka shoppingrundor!!! Jag är helt grön av avundsjuka :) Såååkul!!
Ni verkar ju också ha haft en härlig sommarsemester!!! Mysigt!
Vi måste ses snart och prata och fnissa och ta en drink (eller fler). Jag är gå ut sugen!
Har förresten köpt ett nytt läppglans....;)
Puss & kram

Jennica... sa...

Jaaaa, klart vi måste träffas, prata och fnissa! :) Låter underbart! Miss you!!
KRAM!!!!