18 februari 2008

Jag.Har.Så.Ont

Guuuud vilken träningsvärk jag har!! Det molar i hela kroppen och jag höll på att knäa och ramla i trappan i morse när jag skulle gå ner lite snabbt, jag kunde liksom inte hålla emot. Benen är värst.

Ändå skönt att vara igång! Eller igång och igång....jag har tränat två gånger! :) Men det känns som om jag verkligen vill komma igång nu. Jag är inte vän med min kropp, tycker inget vidare om den. Jag väger mer än jag någonsin gjort (förutom när jag var gravid) plus att min kondis är obefintlig och jag är skitsvag rent ut sagt. Ja ni hör....inte mycket att vara stolt över.

Men nu, nu känner jag mig motiverad! Hur skulle jag kunna vara annat förresten....
Nytt träningspass ikväll igen, det blir Body Balance som förra måndagen. Det är inte lika tungt, men man tränar ändå styrka plus att man ökar balans och kroppsmedvetenhet. Och det tycker jag är bra, speciellt när man inte riktigt är vän med sin kropp!

Inga kommentarer: