14 maj 2014

Underbaringar



Älskade ungar! Tosiga tjejer! Galenpannor! Och bästa, bästa underbaringar!

Just idag känns det som det är en evighet tills dess att de kommer hem till mig igen. Gosiga ungar, som fyller huset med liv. Men men, de har fullt upp med att fylla deras pappas hus med liv denna veckan! Och jag, jag har fullt upp med en massa annat.... Jag som brukar säga att jag behöver några kvällar per vecka för mig själv kommer inte att få det förrän på lördag! Men men, jag klagar inte....har en massa kul för mig denna veckan!

Och - till helgen blir det fint väder sägs det och då ska jag minsann ha en härlig utehelg i trädgården. Bara fixa och dona i en skön, maklig takt!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka finingar!

Ja nu hoppas vi på finväder i helgen, kliar i min trädgårdsnerv nu :)

Kram Sara

Flower of Fame sa...

Härlig bild. Förstår att du saknar dem. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Anonym sa...

Vilka fina tjejer, förstår att du saknar dem! Tur att tiden går fort! kram finis!/Sofia

Hannis sa...

Vi startade med sol här idag igen så det bådar gott!
Förstår att du saknar dom dina hjärtan, snart är dom hemma igen.

Kram Hannis

Hemma på Sjuan sa...

Vilka härliga tjejer du har! Förstår att det blir ensamt när de inte är hemma men tur att det är en massa annat på gång denna veckan.
Nu hoppas vi på sol o värme till helgen, kram Suss