07 oktober 2013

Vintershopping


I går var jag och tjejerna och shoppade vinterkläder. Halvt ruinerad blir man, men inte så mycket att välja på. Så det inhandlades jackor, termobrallor och kängor. Mössor, fleeceunderställ och annat har vi redan handlat. Skönt att det är gjort, nu är de redo för vintern! Jossan till och med går och längtar efter snö så att hon ska kunna börja använda sin vinterjacka, hon blev såå nöjd! :)

Som vanligt när vi är på Emporia så går Jossan runt med sin kompis, och jag hänger med Johanna. Det blir som vanligt häng på taket för att kolla utsikten och det var ju väldigt fint väder igår, så utsikten var väldigt fin!

Och så åker vi ju hiss. Och rulltrappor. Om och om och om igen! Att det kan vara så kul?!

Själv gillar jag att fotografera alla hissar och trappor. Det är så härliga former och färger!





3 kommentarer:

Hannis sa...

Coola bilder!

Men vintern längtar jag inte efter=))
Jo, om jag får vara ledig och slipper ge mig ut förstås.

Kram Hannis

Björn sa...

Visst är Malmö fint!

Kim sa...

Fina bilder. Jag har ju foooortfarande inte varit där.