03 juli 2013

Svettigt värre


Inte heller idag så var det något varmt, härligt strandväder ute, så vi styrde kosan mot Busfabriken idag och då blev det svettigt värre kan jag säga! Josefine har varit på Skånes Djurpark hela dagen med sina kompisar och Fritidsgården, så det blev bara jag och Johanna. Hon fick ta med någon liten kompis om hon ville men hon ville att vi skulle åka själva. Och då var det ju bara att börja hoppa, krypa, åla sig, studsa, åka rutschbana och klättra så att hon fick det riktigt kul!

Nu är jag trött! Jättetrött! Det kommer att bli en tidig kväll ikväll.....det är minsann tufft att hålla samma tempo som en 4-åring på bus- och lekhumör!

3 kommentarer:

Nellie - the Flying Hippo sa...

Härligt! Då fick ju mamman lite motion idag också. Allt räknas ju eller hur! :) Kram

Anonym sa...

hon är bedårande din prinsessa : ) Klart vi ska ses hoppas vi kan få till en date under semestern : ) stor kram Sofia snart kommer värmen : )

Birgit sa...

Jag förstår dig, sedan är ju inte lekställningen anpassad för vuxna. Puh! Men jag antar att hon var överlycklig för att du busade omkring med henne :-)
KRAM