30 april 2013

Hej på er

Vilken bloggtorka det blev....

Bild: Pinterest

Helt utan baktanke blev det en liten bloggpaus för mig. Jag har bloggat dåligt på sistone och inte heller har jag besökt er. Ledsen för det. Jo, det är jag faktiskt för jag gillar ju det här med bloggandet så mycket. Vet faktiskt inte riktigt varför det blev så här.... Största anledningen är nog att jag är så himla trött på kvällarna, orkar helt enkelt inte.

Men i takt med att jag kommer i ordning där hemma så kommer jag nog hitta tillbaka till mina rutiner igen. För det är där tankarna är just nu - hemma. Hur ska jag inreda mitt vardagsrum....det är den stora frågan just nu! Hur underbart är det inte att ha det som största "problem"?! :)

Kram på er - har saknat er!!



4 kommentarer:

Victorias Provkök sa...

Det blir så ibland... Du kommer igen;)
Ha en fin Valborg
Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Hemma på Ekbacken sa...

Visst är det konstigt när bloggtorkan smyger sig på utan att man märker det. Och vips så inser man hur många dagar det gått sedan sist.
Men det är ett sundhetstecken tycker jag. Det finns en fantastisk värld utanför blogglandia och det ska få ta sin plats.

Men jag är glad att du är tillbaka.
Kram Linda

Kim sa...

Tankarna ska ligga på dagen V, fokus adept! ;)

Anonym sa...

Så blir det ibland min bloggvän, måste få vara som man vill. Skönt att du är tillbaka kram Sofia