06 februari 2013

Förvaringsboxar att älska

Kolla in den underbara rosa färgen!

Bild: IKEA Livet Hemma

Det har kommit nya förvaringsboxar till IKEA. Visst är de fina?! De är tygklädda och har en mönstrad insida. Dessutom är de tillverkade av återvunnen kartong, vilket är ett extra plus.

Jag kan tänka mig några sådana här på lite olika ställen hemma. I sovrummet för förvaring av smycken, i badrummet för snoddar, klämmor och småsaker, i pysselrummet för lite allt möjligt, i bokhyllan mest bara för att bryta av och för att det är fint....tja, man kan liksom aldrig få för många boxar, lådor eller askar!




Bilder från IKEA.



2 kommentarer:

Home2tiny sa...

Gahhhh så snygga, vill ha. Dags att ta en tur till Ikea. Kramisar Tina

Birgit sa...

Superfina:-) Jag borde ha fler lådor,så jag enkelt kan gömma bort saker *tihi* Jag är ju inte nån ordningsmänniska direkt. Har börjat storstäda 1ggr/v så räcker det med att plocka undan emellanåt, ja dammsuga för den delen. Nej, trots vab-dag måste jag jobba lite.
Sv: det är så skönt m kamin igen!!och nu får vi värme in i köket m eftersom vi slagit bort en vägg.
Ha det gott och träna på:-) kram