04 januari 2013

Mysiga sovrum

Idag går jag i inredningstankar!

Bild: Stylizimo

Idag drömmer och funderar jag på hur jag vill ha det i mitt kommande hus (eller lägenhet eller vad det nu blir...). För i år måste det ju bli av att jag flyttar! Det sa jag visserligen förra året också, men det ska absolut inte dröja ytterligare ett år innan vi får huset sålt.

Så, idag drömmer jag och går i inredningstankar. Funderar över färgskalor, över känsla, stil och sånt. Och idag är det sovrummet som upptagit mina tankar. Kanske för att jag varit så trött idag! Drömmer om ett supermysigt sovrum med massor av kuddar, täcken och filtar. Ett "fluffigt" och mysigt sovrum där jag kan boa in mig.

Tänk - ett eget hus. Min borg.

Bild: Bodie and Fue
Bild: Stylizimo
Bild: Stylizimo
Bild: Källa okänd
Bild på sovrummet hemma hos mig
 

3 kommentarer:

Editor sa...

Vilket härligt ljus i ditt sovrum. Fina bilder. Jag är sugen på att ändra om här hemma nu. Tomten är såld nu.
Det är precis om om så snart julen är slut så kommer inrednings- och förändringslusten med besked.
Kram

min tekopp sa...

Vilka underbara bilder. Å jag är oxå sugen på att styla om vårt sovrum lite så tack för inspirationen.

Trevlig Lördag
Kram

Birgit sa...

Vore kul att göra om sovrummet, men inredning är ju verkligen inte min bästa sida. Ditt sovrum ser ju supermysigt ut!!
Sv: Japp i år ska här bara prioriteras utifrån mig själv och min familj! Kan ju bara bli bra :)
Ha en skön kväll!