05 oktober 2012

Fredagstrött

Jag tänker minsann 
gå och lägga mig nu. 
Så ni vet! :)



Det har varit en vecka då jag mest spenderat kvällarna hemma i soffan helt slut. Dagarna har varit superintensiva på jobbet. Trots detta har jag ändå gått och lagt mig sent, har liksom inte kommit i säng. Igår hade jag ju dessutom mysigaste kvällen hemma hos min fina fina vän, och då somnade jag inte förrän efter ett på natten.

Så, nu är jag trött och även om jag hade en del att pyssla med här hemma, så får det faktiskt vänta. Nu ska jag krypa ner i sängen och se om jag orkar läsa en sida eller två i min bok innan jag somnar.

I morgon hoppas jag på lite mer energi! Och förhoppningsvis ett roligare inlägg.... :)
Sov gott!

4 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas att du fick en god natts sömn. :) Själv har jag varit vaken sedan tjugo över sex. INTE kul på en lördagsmorgon.

Ha en bra dag!
Kram Linda

Björn sa...

Just dé.
Mycket energi idag. Det kommer att bli jättekul.

Vi ses snart

Pappa

Jennica... sa...

Jättekul....tja...det ska bli jättekul att träffa er i alla fall! ;)

Anonym sa...

Tack för en - som vanligt - mysig kväll, Jennica. Och tiden bara flyyyyyyger iväg ;0))) Stoooor kram från Christine