02 oktober 2012

Drömmen om Toscana

Ända sedan jag såg filmen 
"Under Toscanas sol" 
har jag drömt om att åka dit!



Tyvärr har det aldrig blivit av att jag åkt dit, och ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte ens försökt. Men så läste jag detta inlägget hos Helena på Craft and Creativity och blev helt till mig! Att cykla i Toscana! Läs inlägget och titta på de fantastiska bilderna!

Tema Resor anordnar en resa till Toscana och i 8 dagar cyklar man runt och njuter av landskapet,  omgivningarna och maten tillsammans med en guide. Det vill jag göra! Någon som hänger på?! :)

Alla bilder från Tema Resor

7 kommentarer:

Birgit sa...

Den filmen är ju helt underbar!! Skulle gärna åka dit nångång. (när jag blir pensionär antar jag.. ha ha)
Sv: F är jätteduktig på hopprep och det passar henne perfekt, hon som aldrig är stilla ;)
Träningsvärk = bevis på att man gjort nåt bra :) Jag försöker vara tyst och kurera mig... suck!
Sov gott! Kram

Kim sa...

Jag och Limpan är på!

Jennica... sa...

Åhh, vad roligt det hade varit!!!

Mrs Lollipop sa...

ja drömmen hade väl varit att få cykla runt där med älsklingen och njuta av att bara vara...=) har länge velat göra en sån resa. nu får jag "nöja" mig med en turkiet rea med HELA familjen. ska bli så skönt m semster. filmen är så fin. och jag tycker verkligen att du ska bege dig och njuta av det frodiga landskapet ..och maten...och för guds skull glöm inte vinot! ;)

min tekopp sa...

Alltså Å vilka underbara bilder, kan lätt tänka mig ett par dagar där :-)

Anonym sa...

Åhhh vad mysigt med Toscana. Nej inga spam kommentarer so far ; ( Im drar jag, barnen och min mamma till Kreta 1 vecka : ) Vi flyger från Sturup jag vinkar till dig från luften ; ) kram Sofia

Maria sa...

Hade gärna hakat på om livet såg lite annorlunda ut, det låter fanrastiskt. Rekommenderar er verkligen att åka, Toscana är helt magiskt!