11 september 2012

Teal

Jag har en ny färg på hjärnan.
Teal, tror jag den kallas.
Inte mintgrön, inte blå, inte grön....
....utan teal helt enkelt!

Bild: IKEA Livet Hemma

Bild: IKEA (RÅSKOG)

Bild: IKEA Livet Hemma

Bild: Sköna Hem

Bild: Design Seeds

Jag skulle vilja få in den här färgen någonstans här hemma. Vet inte riktigt vart än. Har hela tiden tänkt att jag skulle vänta på att ta in den hemma tills jag flyttat till något nytt, men eftersom det verkar dröja så är jag sugen på att tjuvstarta denna färgen redan nu. Kanske köket....tror det blivit fint. Ja, så får det nog bli!

För övrigt är det fortsatt sjukstuga här hemma. Vi har varit hemma alla tre idag igen, men förhoppningsvis kan Jossan gå till skolan i morgon. Johanna har haft feber idag, så det blir till att fortsätta vara hemma i morgon igen. Himla trist att de är krassliga, men himla mysigt att få spendera så mycket tid med dem!

Nu, dags att sova och hoppas på mer sömn än i natt.
Sov sött!

1 kommentar:

Birgit sa...

Härlig färg! Hoppas ni får bli friska snart! Krya på er!
Kram