13 september 2012

Lite skryt i vardagen

Känner mig faktiskt stolt över mig själv!
Så det så :)

Bild: Pinterest

Klockan är 21.45. Båda barnen har äntligen somnat. Det har varit en mysig kväll med pannkaksmiddag, legobygge och läxor. Alla vill prata, alla vill berätta en massa - härligt! Då...klockan 21.45 var det tyst och lugnt i huset, stearinljusen spred ett mysigt sken, det var varmt och skönt. 

Då gott folk - då drog jag på mig träningskläderna och gick ut i ett iskallt garage och körde en halvtimme på crosstrainern! Jag är så himla stolt över mig själv! Det blev en riktig genomkörare så att svetten lackade, himla skönt!

Ville bara säga det.... ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Yes you go girl. Klart du ska vara stolt jag är stolt över dig heja heja kram Sofia som ska ut o springa i rusk efter att ha lämnat barnen windy windy

Kim sa...

Duktig du är! Inte en enda missat pass än så länge ju! :)

Anonym sa...

Heja,heja! Hoppas motivationen håller i sig utan lärarblicken.
Mamma

J, P, C och A sa...

Du är superduktig Jennica!! Kram Josefin

Jejje sa...

oj , va duktigt:) då ska du vara stolt.Hejja hejja/kramar jennica från norr

Min plats i solen sa...

Klart att du ska vara stolt över dig själv. Heja dig! :)

Kram Lotta

Anonym sa...

Härligt! Bra jobbat!

Jennica... sa...

Tack snälla söta ni! Det är härligt med "pepp"!
Kram!!