21 september 2012

Hela helgen på mig...

Fredag eftermiddag.
Framför mig ligger
en helt oplanerad helg.
Härligt!

Bild: Pinterest - Monica Platt

Jag har absolut inget planerat för kvällen. Och jag har dessutom absolut inget planerat för varken morgondagen eller kvällen heller. Det känns ovant, men väldigt skönt. Kanske dyker det upp något jag vill göra, kanske jag får en liten plan men just nu har jag ingen aning om vad kvällen och morgondagen kommer att erbjuda. 

På söndag ska jag ju springa iForm-loppet, så då vet jag vad jag ska hitta på! :)

Sitter och funderar över kvällen. Jag tror att jag ska göra lite god mat, kanske dricka ett glas vin och se en film. Det låter som en skön fredagskväll! Men först - träna!

Hoppas ni får en skön fredagskväll ni med!


1 kommentar:

ikas sa...

Samma läge har jag, oplanerat. Jag njuter av det. Det har varit så mycket den sista tiden så det är ljuvligt med ett par oplanerade dagar. På söndag ska vi på kalas.
Njut av din kväll!