02 augusti 2012

Semestern snart slut

Hej hej!

Ja, nu är min semester snart slut.
På tisdag är det dags att börja jobba igen...



Men vet ni, det känns faktiskt helt ok. Jag har haft en riktigt skön semester och tagit det väldigt lugnt. Vädermässigt har det ju varit sådär, men ett par dagar på stranden och ett par timmar i solstolen här hemma har ju ändå gett mig lite sommarkänsla. Den där känslan jag är så beroende av!

Jag har egentligen inte gjort något speciellt, förutom min lilla Stockholmstripp, men trots det så har det varit en bra semester. Den har inte sprungit förbi, så som jag ibland tycker att ledighet kan göra, utan dagarna har liksom lunkat på. Mycket mys och "bara vara" har det blivit. Mycket skönt!


1 kommentar:

Birgit sa...

Precis som en semester ska vara! Jag har en vecka kvar och inga planer :)